|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta ut och sälja de fälgarna som sitter på den nya bilen och köpa orginal 19" M3 istället. Så nu behöver jag era värderingar på dessa. Fälgarna är alltså äkta Breyton Magic 18" splitfälg. En liten kantstötning på en av fälgarna. Bak däcken är nya (255/35) och framdäcken har ca 4 mm kvar (225/35). Samtliga däck är Bridgestone Protenza. Såg kvitto på nypriset på dessa fälgarna och det va 9800kr/st. exkl. däck (2003)! Fälgarna passar E46 mfl. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk | |
|
Tyvärr inget svar på din fråga, men har du köpt ny bil? Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
C.Svensson: Hehe, ja jag har lagt handpening på ett nytt åk men jag vågar inte säga för mycket förrens jag är på väg hem med den. Man vet ju aldrig har jag lärt mig. 328:an "lämnar mig" nog redan imorgon, kommer bli sorligt att se den rulla iväg för alltid... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
>Jimmyboy Kul! Då får du slänga upp lite bilder så fort som möjligt, om det nu blir affär vill säga...:) Då står man kanske snart bakom något elakt på malmövägen...hehe.. Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Javisst bilder kommer upp så fort jag fått hem den. Hoppas på att den är i mina händer redan på tis. el. ons. Elakt... ja den nya ser grymt elak ut framför allt framifrån... ;) Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
*lyfter* Ingen som har något förslag? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Skulle tro mellan 12 - 15 k. /Rickard |
|
Qvarnström |
Runt 10 tkr kan man tippa på bra begangade |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.