|
|
|
|---|---|
|
`hejsan jag undrar om man "kan" ha batteriet i cupen? har inget baksäte så tänkte ha det stå där? och i bagaget är det en fullecell så vorre mysigt å få bort bateriet..? jag kan stava jag är inte rädd :) | |
|
? jag kan stava jag är inte rädd :) |
|
|
varför inte? finns i Cupe´n på en del andra bilar..kanske inte att rekomendera men det "går" du kan juh göra som en box runt ifall det smäller..ser iaf bättre ut och käns tryggare=) |
|
|
jo jag har en bateribox som jag ska ha det i. kommer sätta fast den så den inte kommer komma någonstans. och det måste ju va säkrare att ha deni cupe`n än i bagaget bervid fulecellen ju? någoin som vet någon om bestämmelser? jag kan stava jag är inte rädd :) |
|
|
Jag har åkt i en bil som e reggad med batteri i baksätet i en plåtlåda, den måste vara med skruvat lock, men annars e det bara att åka. E34 tex. har batteriet under baksätet original. |
|
|
då är det med andra ord bara att sätta fast det ordentligt ochköra? ingen som kan börja gnälla och så? haha ioförsaj tycer nog inte dom om någon på den bilen :) jag kan stava jag är inte rädd :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.