|
|
|
|---|---|
|
Jag har nyss införskaffat en 520i -93...150hk.. En underbar bil..men den känns lite gubbig nu, både till utseende och prestanda..så jag skulle vara väldigt tacksam för alla SMÅ styling- och trimtips! Utvändigt och invändigt.. ;) Tack på förhand!! | |
|
Jag vill inte vara tråkig på något sätt, men jag anser det vara bortkastade pengar att trimma en 520i. Det ger så lite extra i förhållande till vad det kostar. Ett sportluftfilter för 1000kr märks inte, o.s.v. Det enda som skulle vara något värt är en turbo-konvertering eller att byta ut motorn mot en från 525i, hur man går tillväga med detta finns det mycket att läsa om genom att söka bland gamla inlägg. Eller skaffar man en annan motorstarkare bil. Fast jag tycker 520i är sköna ändå, bara man accepterar att de inte är så snabba. Och ordet snabb är ju relativt, den är ju f-sen så mycket piggare än en Volvo 940. Både in och utvändig styling hittar du hos danska Koed: Länk Det är det ställe jag har hittat flest E34-prylar på när jag sökt runt lite. Och jag tror denne man kan ta hem allt därifrån om du inte vill handla direkt från utlandet: Länk ------ BMW CS #04839 |
|
|
Jo..du har nog rätt..faktiskt. Får väl satsa på en värre motor i nästa bil! ;) Tack ändå! Ska kolla upp stylingsidan.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.