|
|
|
|---|---|
|
Hej!! Jag tänkte byta stolar i min BMW e30. Grejen är den att jag har letat men inga orginal sportstolar till e30 dom flesta är trasiga eller så är dom i fel färg... Skulle gräna viljat haft dom i skinn.. Min fråga är då.. Är de nån som vet om de passar med andra stolar från nyare 3serie till.ex E36, E46 .. Måste man modifiera då eller?? Mvh Tommy | |
|
jag har hört att stolar från E36an ska passa rakt av, men jag är inte säker.... |
|
|
Ofasen.. kanon! tackar för svaret.. Tommy |
|
|
gör dom detdå? ja vet killen som köpte mina e36stolar nämnde något om en adapter. |
|
| jaså.. okej.. =) | |
| inte för att det kanske hör hit men jag tycker e36 stolar(orginal och även sport för utom m3 stolar iofs) inte alls är lika sköna som e30 stolar.kan du inte lämna in en sportstol som är lite trasig i tyget/skinnet för omklädning? | |
|
nej det går inte att bara flytta över stolarna från en e36 till en 30... tyvärr. de är den bittra sanningen. sök i forumet så får du se massor av svar. |
|
|
uffe12q< Jag funderade på de ett tag men tänkte de skulle vara dyrare.. men få kolla upp de då.. Sveafmx < ska söka på de.. tackar ! Tommy |
|
|
Alpina B6 stolar passar perfa! Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
Ofan pefekt.. men jag tror dom är lite svåra att få tag i.. tackar! Tommy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.