|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om det är möligt att eftermontera en dragkrok på en BMW 318i touring -02 (e46). Ungefär hur mycket tror ni att det kostar. Jag har tummen mitt i handen så jag måste lämna in den. | |
| Det kostar ca 13 - 14 tusen på en bmw verkstad | |
| Inkluderar priset en ny krok då eller går det att hitta en på skroten? | |
| 13-14k? aooo! inga dåliga priser, måste finnas vilken vanlig verkstad som helst som kan fixa det för 6-7k känns det som :) | |
|
Drag kostar 4000:- och elsatsen 1800:- på Mekonomen. Det går inte att bara koppla elen på bakljusens kablar, då funkar inte check controllen. |
|
|
FYI, runt 9000:- på en e46 compact -03 hos BMW-handlare. --Daniel |
|
| Jag fick min monterad och klar för 7600kr hos en "icke" BMW verkstad, blev lika bra för det. Carlsson bil örebro skulle ha 13600... | |
| powerpak!Vilken verkstad i örebro var det?Ska själv ha ditt ett drag och bor i Örebro. | |
| Fick tag på ett nytt avtagbart original drag av en i Båstad som tar hem från Tyskland. Han tog 5800 för det. | |
| 5800:- på Mekonomen, utan montage. Då får du en avtagbar krok, inkl elsats med checkkontroll. Att montera kroken (balken och järnskrotet i bakkant av bilen) är enkelt, om du är lite händig. Det jobbiga är att dra elen; du måste demontera inredning på höger sida av bilen, du måste ta loss handskfack och dessutom dra en ledare från handskfacket till ljusvredet till vänster om ratten. Rätt pyssligt. Tog mig ett par dagar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.