AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
784

Tungt & Sportigt Ljud?!?!

sportsbmw
Någon som kan ge förslag på både pris och produkt som man ska köpa för att få ett tungt och sportigt ljud?!

Undrar också vad det är för skillnad på dom olika filterna, jag menar vissa säger att det blir ingen skillnad och vissa säger att det blir det, hmmmmm, konfunderad, men som sagt, ett tungt och sportigt ljud var det beställt.

Vad är koniskt?

tack på förhand / Rickard!

/// BMW RULES ///
Dino
Syftar du bara på Sport luft filter nu eller ? för isåfall hade jag det på min 316i visst det vart litte mer ljud men ingenting märkbar o det var väl på grund av motorn , men vill du ha ordentligt ljud så får du väl byta Avgassystemet , min kompis gjorde det på FERRITTA och den lät grymmmmt fastän att det var en 318. så de kan jag rekommendera

M-MotorSport
325Ci
köpte ett JR open air filter på NFS till min e36a.. skitgött ljud kommer efter typ 3000 varv nu =))
den kostade 525:-

Toffe E34
jag har en e34 520 jag tog bor sista dämparen och ersatte med 2/5" dämpare och rör från näst sista dämparen.låter riktigt fett.annars kan du ju bara skippa sista dämparen

FET EVO E34
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Passar samma avgassystem på 320 som på 325? Ferrita's beställningspersonal visste nämligen inte vad de skulle skicka när jag ringde.

MVH THOÄNG

Jag önskar att jag en gång må hava min längtan att öppna garaget och släppa ut bilen på torra sommarvägar

Jag har åtminståne 325 slutburk på min. (ANSA sport)

BMW rules!
ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Är simons bra eller?

Jag har simons på min andra bil och det håller mycket bra, men det är skitsvårt att få fram delar ifall det behöver bytas.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.