|
|
|
|---|---|
|
Vet inte i vilket av forum som detta bör ligga i så jag lägger det här. Har lagt ett vinnande bud på ett par Z3 M stolar i Tyskland och undrar lite hur mycket en M stol väger på ett ungefär, så jag kan beräkna frakten. Sen undrar jag om nån vet någon billig fraktfirma som hämtar gods i Tyskland och leverar till Sverige? //Daniel | |
|
Stolarna väger lite drygt 25kg/st. Fraktfirmor har jag dock ingen bra koll på, så det får någon annan fylla i... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
vad blev det vinnande budet? ____________________________ |
|
|
Johan B Tack så mycket. Fantastiska Z4:an Det blev 520€ som jag vann på, hittade stolarna på eBay.de och det var rätt färg på dom röda och svarta :) //Daniel |
|
|
fan det var ett ganska bra pris ju. Undra om det går att slänga in z3m stolar i min hmmm =) ____________________________ |
|
|
Det finns 2st till Z3 M stolar på eBay.de så om det passar kanske det är läge att lägga ett bud... //Daniel |
|
|
Fick ett prisförslag på frakt nu för båda stolarna via han som sålde stolarna och det var på hela 286€, så jag kollade upp det via UPS och räknar man med att stolarna väger 30kg/st så skulle det kosta 110€.... //Daniel |
|
|
Ja jag såg dom två svarta,mmm lite sugen men jag ska avvakta lite med stolar.. 110 euro är ju inte så farligt! ____________________________ |
|
|
Neee 110€ kan jag leva med men 286€ var lite väl saftigt tyckte jag. Varför vill du byta stolar i Z4:an är dom inte bra eller är dom fula? //Daniel |
|
|
När jag köpte min så var den redan färdig byggd, och stog vid hamnen på så sätt kunde jag inte ändra någonting. Fick den för ett överkommligt pris, och jag tänkte inte så mycket på M stolar. Så jag fick dom vanliga sportstolarna. Dom är inte fula eller och inte heller så jätte obekväma, men M stolarna är 10 ggr bättre =). Ah jorden går ju inte under om man säger så. Kan faktiskt leva med vanliga också =) ____________________________ |
|
|
Ok, då är jag med. Totala priset med frakt och stolar hamnade på 650€ så frakten blev 130€ eftersom det är 2st paket och med emballage och allt sånt runt så väger dom totalt 70kg. //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.