|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| billigare på itsfun.nu 5000 | |
|
Ja, men de anger en lägre effekt oxå. Det finns massor med firmor som erbjuder trim till Audi. |
|
| je men inte så lågt som itsfun=) vet du hur mycke vrid det är i en s3?? | |
| LexCom: Är det fakta eller är det bara vad du tror? | |
| nej de är sant!! | |
|
För mig ett lätt val. Ska den vara din "vardagsbil" ta DKW:n Ska det vara en hobby/entusiastvagn så är det SOLklart M3:an. För mig är en E36 M3 cab med utseende, taklöshet, bakhjulsdrift, körglädje och baksäte något av den ultimata sommarbilen för schyssta pengar. Självklart i original skick så man skiljer sig från mängden ;-). Har själv snuskiga fantasier att bli ägare till en sån... estorilblå...Pilsner & puts hela vintern i garaget och nercabbat mellan regnskurarna - drömmen! Köp M3! .::BMWLundqvist::. |
|
|
S3 har 270nm original. MD: Jag har endast ägnat mig åt fakta i denna tråd. Syftade du på något speciellt eller? |
|
|
MD: Syftade du på storleken på bilarna så är 3-serien längre, men samtidigt smalare och lägre i tak. Vikten är oxå betydligt lägre på 3-serien (1390 mot 1530). |
|
|
Det finns trevliga e36 Alpina cabbar också. Inte lika starka som M3:or, men en B3 3.2 skäms ändå inte för sig med 265 hk. Eller kanske en B8 4.6 :) fast dom är ju både sällsynte och dyra. /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
LexCom: Syftade på crille82:s uttalande om att s3/a3 var större än än 323:a (e36). Jag vet inte hur han definierar storlek men i mina ögon är e36 en större bil, den kan man inte stämpla som "småbil" men en a3 kan man. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.