AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
606

Imola Röd E36

Söker efter bilder på Imola Röda E36:er.
Gärna med M3 spoiler.

Min bil ska in på lackering nu på måndag och troligtvis kommer den att bli Imola Röd men skulle vilja ännu se några bilder på imola röda E36er.

Jag har M3 frontspoiler och annat små styling på bilen.
bild: Länk

Det vad jag har tänkt är att lacka den lilla "läppen" som är framför M3 spoilern samma färg som bilen. Några andra förslag om vad ska lackas?

Andra saker som blir lackerade samtidigt:
Ögonlock, Bakfönstervinge.

Tack för alla snabba svar.
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Förslag? Sälj ögonlocken, väldigt ute och väldigt fult!

M3 läppen under frontspoiler tycker jag ska vara svart som den är.

Jag skulle sålt ögonlocken, lägg till lite pengar och köpt en m3 e46 "vinge" (en läpp som sitter på bagageluckan).

Mina åsikter i alla fall!

Om du ska ha något mer i stylingväg så satsa på m3 e36 sidokjolar, diffusor & lister. Enbart sidokjolarna som bör lackas.
M3 sidokjolar skulle vara fint och funderar på att låta den svarta läppen under spoilern vara svart, men få se hur det blir.
Har inte många dagar på mig att skaffa delar om dom ska lackas samtidigt.

m3 diffusor? :) vad är det? bild?
Några andra förslag?
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Diffusor: Länk

Det är faktiskt snyggast & cleanast att hålla stylingen på m3 nivå, kanske piffa upp andra saker så som lacka oken, sätta på större fälgar, uppgradera bromsarna osv.. Finns mkt att göra men i ditt fall när du ska lacka så skaffa en m3 e46 läpp, läcker och cleant som satan!
Tyvärr kan jag inte se bilden. Skriv vilken användare det är som har en sådan.
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Kolla på en vanlig m3:a e36, på bakkjolen så har du nått mellan avgasrören till andra kanten, den plastbiten kallas diffusor!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.