|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, skulle uppskatta om någon hade en sådan bild, gärna med 17" fälgar... Är rädd att den ska bli för låg... | |
|
Denna är sänkt 60/40 fast med 15" vinterdäck. På sommaren sitter det 17" och det funkar det med.Länk BMW CS #5206 |
|
|
Länk Längst ner på sidan hittar du min 325 med 215/45-17 och 60/40 sänkning. den står i uppförslutning på bilden så den blir lite lägre fram! Hade 225/45-17 innan och då tog det i på insidan av skärmkanten när man hade folk i baksätet |
|
pg_ice |
Macke: jag måste få ner kärran jag med och funderar på 60/40 sänking. donade lite i photoshop och typ så låg vill jag ha den Länk rätt nära 60/40 va eller vad tror ni? bilen är inte så låg i dags läget kanske ska tilläggas. |
|
pg-ice: Japp det skulle jag iaf säga är en rätt så exakt 60/40! Jag tycker det är en helt perfekt höjd, bilen ser jäkligt sportig ut! Fast man får ju se upp lite med vart man kör... |
|
|
Länk Tjejens gammla bil. Sänkt 60/40 Mvh Björn Länk |
|
pg_ice |
60/40 verkar vara vanligast. då är frågan hur ser en 70/40 sänkning ut,nån som kör med det? 70/40 är väl den lägsta sänkningen man kan köpa va. vad rekomenderar ni för sänkfjädrar? det är ju rena djungeln där ute :) |
| Jag skulle iaf inte vilja ha mer än 60 fram min nya front är lite lägre, men med orginalfronten kanske det hade blivit bra.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.