|
|
|
|---|---|
|
Tja..är sugen på en m5:a.. finns en nyinlaggd på blocket (bilförmedlingen) som verkar fin..nån som känner till den?? Det har vanliga komfortstolar i den..hur kan det komma sig?? Är dom dyra äga och är det fara för kamkedjan på dessa?? Hoppas nån kan svara.. Min pärla: Länk | |
|
Komfortstolar fanns som tillval istället för sportstolar. Kan ju även vara bytt i efterhand om skador på inredningen förekommit. Råder dig att köpa en 3,8l, för den är mitt tycke bättre. (Har ägt både 3,6l och 3,8l) |
|
|
Alltså edc stötdämpare på dessa är det känsliga saker och är det stor skillnad i sportläge och normal?? Min pärla: Länk |
|
|
hejsan! ska me köpa/titta på en i dagarna. för att hitta info testa att använda sök funktionen finns X antal trådar om denna unika skapelse:) förresten varför inte klistra en tråd om info och folks tycke om denna bil slipper folk skapa trådar hela tiden, och lätt att hitta info snabbt. tycker att de dycker upp så pass många trådar... men men förslag bara. lycka till me bil köpandet. //Bassen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.