|
|
|
|---|---|
|
Hejsan allihopa! Det e nämligen så att jag hjälper en polare at göra efterforskningar i tyskland på en bil. Vi har fått fram mätarställningar via ett register men där det bara framgår mil och återförsäljarnummer. Vilken bmwfirma det e framgår inte..bara firmans Återförsäljarnr..alla bmw firmor har ett specifikt nr.. Har nån här vetskap om vilka firmor nuren tillhör?? nr 24957 672 27923 9999 Hoppas nån har ett svar..skulle verkligen underlätta.. Ha det gött!! Anders | |
|
I dom äldre modellerna av bmw fanns de med en bok som var serviceställen i europa där fanns dom med. Jag fick fram mina genom en sådan. Dessa skickas dessvärre inte med längre. Jag provkörde en volvo.... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Skulle du få reda på detta så söker jag återförsäljar nummer 07834 21478 28243 ///MVH Hasso Länk |
| ingen som har dessa äldre böcker?? | |
|
Lyfter tråden, Någon som vet hur jag smidigast får tag på vilken ÅF som numret tillhör? ÅF i Tyskland: 22526 samt 03892 Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.