AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
849

Lackerare sökes akut..!

Har fått dåliga nyheter av min lackerare som skulle lacka min bil om 2 veckor. han råkade ut för en olycka som var rätt alvarlig. så han kommer ej kunna hålla sprutan om 2 veckor..:-(

någon som kan/vet någon som kan hjälpa mig? inom kort varsel.. vet att det e stort sett omöjligt men värt ett försök här..

HJÄLP MIG!

gäller en e34, bara mattas ner o lackas...
maila!

MVH
Hm...är ALLT demonterat på bilen redan, dvs samtliga lister, stötisar osv...
Så det gäller endast att matta ner samt lacka...Skulle isf kunna höra me han som lacka min bil...När jag var där sist verkade det inte vara knökat iaf, sen vet man aldrig vad som var på väg in.
Dessvärre vet jag att han precis som alla andra lackerare tar längre tid på sig än vad som är sagt. Släng iväg ett mail till mig om det är intressant så ska ja fråga honom om han ens är villig att ta sig an hellack (man känner bäst på "småjobb" enligt honom)

Paap Reeder
Kents billack i Bromma.

MVH /// Paap R
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Kents billack/bilpåts ska min bil in på den 10:onde april, innan dess hade dem inga tider tydligen. Dem verkar dock vara bra enligt folk på forumet.
Paap reeder: Har du något nummer dit? eller har du MD? hittade inget på eniro.se

MD: blev det hellackering på din? isåfall vad skulle det kosta?

Dawwe: vad fick du ge för din hellack?

MVH
Dawwe: Maila mig ang lackering.. jag kanske e mongo men hittade inte nån mail till dig??

kolla gärna vad han tar samt när han kan isåfall.. vem va det som lacka din?
Reeder: har du numret till kents billack? eller besöksadress?

Mvh

BEHÖVER EN LACKERARE NU! kan åka en bit om det skulle vara så.... HJÄLP! :P
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Hardstyler: Ja, det är hellack som gällar. Lämnade in bilen 10:onde april, har fortfarande inte fått tillbaka den, men nu är den klar och skall återmonteras imorgon. Lacken hade krankilerat första gången, så dem fick göra om allting.

En hellack där kostar grovt räknat mellan 25-30 lappar. Men bemötandet har varit bra, men det märks att han är extremt upptagen och är mån om sitt rykte. Trevlig att ha och göra med också, men jag tror inte han kommer kunna utföra något jobb för dig den närmsta framtiden i alla fall....

Testa och ringa han på: 08 266 715
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.