|
|
|
|---|---|
|
Jag är på jakt efter en X5 4.4 årsmod 02-03 som är har nerlackade kofångare/bumpers i samma färg som bilens lack. Ingick detta i något utrustnings paket? Är det en egen option? Eller har folk gjort det i efterhand? Bra tips på bilar som är till salu och har detta av årsmodell 02-03 tar tacksamt emot. | |
|
Det fanns/finns inga M-paket eller dylikt till X5, så de enda som är nedlackerade från fabrik är är 4,6is / 4,8is: Länk Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Tack för snabbt svar. Kollade på dessa två: Länk och Länk båda de verkar väl vara nerlackade? Har även sett någon blå som är nerlackad, har den då varit 4,6i/4,8? |
|
|
V8an; Dom länkade bilar är nerlackade i efterhand. X5 4.8iS i Imolarött... Länk iS är bara delvis nerlackad, inte tillräckligt för dom som vill ha nerlack. Canada X5: a med delvis lackade svarta delar... Länk Mvh Stephan |
|
|
Tack Stephen! Ok, då kan jag sluta leta efter nerlackade X5er ;) Lika bra att göra det själv på den bil som i övrigt passar vad jag vill ha. Någon idea vad det kan kosta att lacka ned kofångarna i efterhand? Kanske tom vet någon bra verkstad i Sthlms området för detta? tackar! |
|
|
Montera av kofångare och slipa ytan med 400 papper eller så låter man lackeraren göra det. Kostar nog runt 1500-2000kr |
|
|
Jag gillar det iaf inte! Skulle lägga pengar på en 4.6is kit istället... |
|
|
Jag gillar det iaf inte! Skulle lägga pengar på en 4.6is kit istället... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.