|
|
|
|---|---|
|
Fick ett samtal från Svensk Bilvård som ville erbjuda en rostskyddskontroll för halva priset. d.v.s. 250:- De ska kontrollera 65 punkter bl.a. med hjälp av fiberoptik. Antar att de kommer att rekommender en rostskyddsbehandling efter kontrollen... men med tanke på vad som skrivits om rostproblem på E39:or så kanske det är en bra idé?!? Är det någon som har erfarenhet av Svensk Bilvårds kontroll och rostskyddsbehandling? | |
|
Betala 250 för att boka en tid är det du kommer att göra. Det är klart att han kommer att hitta något och rekommendera behandling. Spara 250-lappen... Om du tänker behålla bilen riktigt länge så kan det kanske vara värt med en behandling. Dessutom så kommer dom aldrig åt rostproblemet i kittskarvar och fågelbad hur mycket gegga dom än sprutar på din bil. Aliquando et insanire iucundum est. |
|
|
HAr dom inget att göra ringer dom väl kanske? Tycker Powermac är vettig. Belöna digsjälv med en god flaska Ravenwood för 129kr och var glad att d sparat 121 till:) Mch Asken |
|
|
Länk ;) Aliquando et insanire iucundum est. |
|
|
PowerMac vad är det där för shcrottlänk?!Finns inte där dessutom är det reklam... Nä håll dig du till bilrelaterade rekommendationer som du är duktig på så håller jag mig till rödvinsdito!!:)) Asken PS Ducks pond är lika bra som en 740iA Individual DS |
|
|
Här nere i Skåne har flera kedjor gjort gratistester så kan nog vara lönt att prova pruta sig till en sådan. Har själv haft min sommarbil inne på en kontroll (ej hos Svensk Bilvård dock) för att försäkra mig om att ingen rost var på G och fick feedback att rostskyddet var intakt, ingen rost finns och onödigt att lägga på något nytt rostskydd. Finns en del ärliga i rostskydds-branschen iallafall. Hils Emil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.