|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag funderar på att beställa en Add-on spoiler från Dalhems, nån som vet om det är bra grejer dom "kränger" där?? Tänkte mej en: NEDRE SPOILER BMW E36 Monteras under original std BMW E36 stötfångare. Tillverkad i glasfiber av Kerscher. 1.990Kr Är det bra passform och bra pris??? Mvh Tobbe | |
Jompa |
Om den är tillverkad i glasfiber så låter det som att det handlar om en avgutning. Jag hadde reigers spoiler till min orginalfront på E36 och den hadde perfect passform. |
|
Jag har också Riegers läpp som monteras under orginal, passar kanon...... Mvh Patrik 325i -92 |
|
X///M-JOCKE |
INGEN FARA ATT HANDLA HOS DALHEMS!!!!!!! DOM KÖR BARA MED KVALITETS GREJER. X///M-JOCKE |
|
Fast glasfiber är ju lite sämre än plast som det är på orginal grejorna!Köpte själv en framspoiler av ett annat företag och då kunde man se igenom den om man lyste med en lampa bakifrån!Men kanske var det en dålig firma,kanske går att göra bra saker i glasfiber? Är det nån som vet var man kan beställa rieger delar i sverige.Tänkte då på en läpp som ska sitta under M3:ans "läpp". Mvh Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.