|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara kolla om Autopower kommer besöka bilmässan? I så fall, vad finns för planer? Jag vet att BMW inte kommer att finnas där men det finns ju en del annat av allmänintresse. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". | |
|
Jag kommer åtminstone att vara på bilmässan. Jag betvivlar emellertid att det finns så pass mycket där av BMW-relevans att det kan bli tillräckligt med material för ett intressant reportage. Jag vet inte om någon annan från Autopower Crew har för avsikt att besöka mässan och/eller skriva ett reportage därifrån. Anledningen till att jag ska dit är att min arbetsgivare ställer ut (en BMW) :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag ska dit på fredag och lördag. Det finns ju annat som är relaterat till bilen som bilvårdsprodukter och andra tillbehör. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| kalle hansen... vad är det för bmw han ställer ut??? | |
|
heltsonika, Jag förstår att man som bilentusiast åker till mässan privat för att kika på alla grejor, även om BMW specifikt inte är närvarande. Frågan är emellertid om de grejer du nämner, med tillbehör, bilvård och så vidare är tillräckligt intressant för att generera ett reportage... bmw_jerry, Vi ställer ut en M3 E46 med Brembo Gran Turismo- bromsar (380 mm skivkor, 8-kolvsok) samt Sachs Performance ställbart chassie. Dessutom har vi en del spännande nyheter från Valvoline! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag samt två kompisar var på väg ner vi med..men när varken BMW eller gubbmärket är där..ja..då tappade vi sugen så nu blir vi hemma. MKT dåligt BMW att inte vara där!! Här har man i tre års tid gått och väntat på salongen..och så ställer de inte ut..SKANDAL! Nästan så man skall kolla på nåt annat bilmärke nästa bil man köper.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Ursäkta min okunskap men vilken mässa är det tal om? Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Svensson: Länk /Anton |
|
|
Lillsund Danke danke Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.