AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
963

8-Serie treff Sverige/Norge ?

ax
19
axelsen
Bmw 840 ci 1993 mod
Hei alle 8-sereie eiere, Jeg skal på et norsk Bmw treff 23.04.2006,
der pleier det og dukke opp 1-2 8-serie biler. Jeg har selv en 1993 840. Det er bare 6 stk. 840 totalt i Norge. Jeg kunne tenke meg og møte andre 8-serie eiere i Norden. Er det noen som vil være med på en samling av 8-serie biler i f.eks Strømstad en søndag i mai. Hvis man klarer og bestemme en dato før det norske treffet 23.04 kan jeg tipse eierene i Norge om et ev treff i Sverige. Det behøver ikke være noe spesielt program, men det er viktig at hvis det blir bestemt en dato at man tipser 8-serie eiere som ikke leser dette forum hva som er på gang.

Hilsen Sten Axelsen

19
231
1995
BMW 740ia - 2000
BMW 850ia - 1993

Låter som en bra idé, var i Norge är träffen du skall till?

ax
19
axelsen
Bmw 840 ci 1993 mod
Treffet er på Tryvan ca 2 km forbi hoppbakken Holmenkollen
den 23.04.2006 kl 11.00
Visa användare
153
Baader Meinhof wagen
325 Xi Touring -06
Hej!
Låter kul. Hoppas bara att jag hunnit ställa på bilen tills dess!

Visa användare
28
Fossen
850 CIA -93
Jag bor i Oslo så jag kommer nog förbi en sväng...

Jag och min pappa skulle kanske kunna komma på en träff i Ströstad!!

(((#M-POWER#)))
Jag menar i Strömstad!!

(((#M-POWER#)))
Visa användare
28
Fossen
850 CIA -93
Det var en mycket trevlig träff på Tryvann, Oslo, dock lite kallt. Jag var i parken med min flickvän under lördagen och låg och mös i solen i shorts och bar överkropp. Så på söndagsförmiddagen så kastade jag på mig ett par shorts och en tischa för att möta alla dessa BMW-entusiaster. Det visade sig vara många, många fina BMW:ar där men att gå runt många varv blev det inte i kallblåsten. Eller som en norrman sa åt mig; Det är golvkallt i Norge. Det var mycket trevligt att se alla dessa fina maskiner, helst de gamla som var i mycket fint skick. Jag har personligen en förkärlek för de lite äldre BMW:arna.

Vi ses på vägarna!
//Fossen.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.