|
|
|
|---|---|
| ja rubriken säger va ja vill.. | |
|
maila tarzan325. detta har han svar på =) tror att det var så att man skulle köra utan lampor i parkeringsljusena så lade sig bilen i nått nödprogram eller nåt så att blinkers glödde på halv styrka eller nåt. // M.v.h. Daniel |
|
|
Länk [Bilen] Länk |
|
| jag menar inte framblinkersena utan dom som sitter fast i skärmen. kanske var lite otydlig. | |
|
vill du att de ska lysa konstant så är det bara till att koppla plus till plus minus till minus. Men det är ju lite "bonnraggarvarning" på det.. men smaken är som baken. Annars kan du koppla bussblinkers.. sök på forumet så hittar du nog. |
|
|
det var bussblinkers jag tänkte koppla. men tänke om det var nån som vet hur man gör. jag har leta överallt men har inte hittat för väl söka vidare. |
|
| Enkelt! Klipp kabeln som nu går i jord (Obs det är jord i båda kablarna då blink ej är på så klipp inte plus kabeln nu bara) dra sen en + kabel från tex positions ljuset dit ist. Funktionen blir den att när blink ej är tänd så får lampan jord via den gamla plus, när du sedan blinkar kommer det plus på båda kablarna och lampan slocknar.. Men det är ej att rekomendera på en bmw då lamp husen är små och därför troligen smälter av värmen. Men testa du om du vill. Mvh Johan. | |
|
Jag monterade i orange lysdioder i sidoblinkern på min 323Ci, och dom lyser svagt även när blinkern inte är på. Förmodligen får dom nån tjuvström, eftersom lysdioder behöver väldigt lite ström för att lysa. BMW CS #5206 |
|
|
Funkar att koppla så MEN Beemern tror då att nån lampa i blinkers är sönder så varningslampan i instrument kommer att varna =( |
|
| jag har kollat om det är jord på + till reläet och det är det inte. | |
|
Ok då vet jag inte hur du skall göra. Jag gjorde så iaf då jag hade min gamla 740. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.