|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har tidigare satt in monitorer i nackstöden på min bil och även kopplat in en DVD spelare, så man ser bilden i dessa monitorer och även i navimonitorn! MEN, jag får bara ut monoljud! Har sökt i forumet om lösningar, men hittar inga!! Finns det inget smidigt sätt att få detta att fungera?? //Jocke | |
|
/// Jocke Hur lång tid tog det innan du fick dina prylar (TV FREE) du köpte från cartuning på Ebay. /Pulare |
|
| Det tog väl några dagar efter betalning! | |
|
Detta företag säljer tydligen enheter som du får ut stereroljud från. Har provat att maila dom men dom svarar inte på mailen. Har därför inte vågat lägga någon order på produkten. Finns det någon som har handlat av dom? Länk |
|
|
Har för mig att jag läst något om detta företaget att det är många som inte fått svar! pulare: Har du kopplat in backkamera i din bil enligt denna anvisning?? Länk Vad köpte du för relä? //Jocke |
|
|
Har ej fått kameran ännu men ska koppla in enligt den beskrivningen. Funderar på om jag inte ska sätta ett extra relä och spännings sätta kameran med oxå det kopplat mot backljuset, så slipper kameran vara spännings satt hela tiden man har tändningen till. Ett vanligt 12v 30 A bilrelä som Biltemas Enkelrelä växlande. 30 A 42-303 19,90 kr /Pulare |
|
|
I det kopplingsschemat så ser man alltså automatiskt bilden från kameran i monitorn när man lägger i backen?? //Jocke |
|
| Var beställde du kameran? | |
|
Länk Länk till kameran . Bilden kommer direkt när du har lagt i backen. Reläet kopplas till backljuset och när det drar så jordas anslutningen till videomodulen ner och bilden visas direkt. Kameran ska oxå ha en egen strömförsörjning. /Pulare |
|
|
Kamerans ström är väl vettigt att ta från backljusen på något sätt, så den bara slås på när man backar! //Jocke |
|
|
Jag satte en liten ministrömbrytare vid växelspaken så att jag kan se bakåt även när bilen går framåt. Mycket läckert, men tänk på att avända en segelvänd kamera!!! Mvh Schnitzer |
|
|
Fick ni beställt den modulen nån gång med TV spärr borttagning och stereljud? Har du inga bilder på nackstöd och hur du monterade DVDspelaren Joafog? Jag är på jakt efter takmonterad, men har inte hittat nån bra än.. Tips? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
TV spärren har jag fixat med ett köp av en kabel på Ebay, fungerar perfekt. Jag satte min DVD spelare i högra facket i bagagen!! Bilder på nackskydden finns under galleriet! //Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.