|
|
|
|---|---|
|
Vill ha ett digitalt slutsteg, alltså ett slutsteg med digital ingång, typ detta: Länk Nån som vet var man kan få tag på sådana i Europa, eller andra märken, men som sagt, digital ingång ett MÅSTE. | |
|
Hej! Vad menar Du med "digitalt slutsteg"? Carl |
|
|
Sorry, korkad fråga ovan... Läste klart nu.. Ring dessa o fråga? Eller fråga vem som är importör och ring dem? Länk Carl |
|
| OCTANE R MULTIMEDIASLUTSTEG hos Länk är nog vad du söker. | |
| jag har ett octane R-steg liggandes som du kan få köpa för 3000:- om du är intresserad ca. 1 år. likadant som på länken i inlägget ovan. Jag är sugen på att bygga in data i bilen istället. | |
|
lelle_b: Intressant... Har du provat den digitala ingången, får man "plopp" i ljudet när den börjar spela, eller tyst och snäll? PC i bilen, precis det jag håller på med, kan kolla in här på mitt projekt, inte i BMWn dock... Länk |
|
|
det är inget plopp då man kopplar om till den digitala ingången men tyvär hade jag ett plopp då jag startade bilen då remoten går på tändningen i bmw:n. Har inte jobbat vidare med att koppla konding och relä ännu men men suger på att påbörja datorbygge istället då jag vill få alla funktioner integrerade med rattfjärr och navin. Kikade lite på byggbilderna, ser ut att bli riktigt trevligt, jag är svag för faktorylook! vad blir det för färg på konsolerna sen? svårt att få till valnöten igen.. men blanksvart eller silver kan nog sitta fint. Steget sitter fortfarande i bilen om du skulle vilja "känna och klämma" jag bor 5mil söder om stockholm innan nynäshamn. |
|
|
Jo, det var ett krav från min sida att det skall se ut som "factory", finns inget värre än nån som smackat in en massa skit bara. Pulade lite med att göra en PC till bmwn oxå, men la ned det, för krångligt, kanske nästa BMW. Det fick bli MBn istället, eftersom den inte hade någon HU, dessutom utsatt för inbrott, så mittkonsollen som kostar 7 papp var redan trasig. Lämnade konsollen på lack igår, den blir samma färg som bilen, svartmetallic. skippar Wurzelholstlooken, gillar den inte riktigt ändå. Får väl se om man orkar lacka om resten av brädfodringen sen oxå. Letar navimjukvara för PCn just nu, vet inte vilket ja skall ta för att det skall passa bäst med FrodoPlayer som jag skall köra. Återkommer om slutsteget, men mycket intressant. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.