|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som har mer information om den här produkten eller som vet andra produkter med Nanoteknik? Någon som provat? Bra/Dåligt? Länk Låter ju lovande men vill veta mer om man ska lägga ut 900 spänn... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". | |
porta |
Nanoteknik är ngt ganska nytt. Har testat glasbehandlingar med väldigt goda resultat. Jag skulle dock inte handla på Micro. Finns bättre produkter på annat håll. Vill du ha ett kitt som på Micro eller? |
|
Ja om det är bra är jag helt klart intresserad av att behandla hela bilen. Tipsa gärna om bättre produkter. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Har köpt liknande produkt i Tyskland för några veckor sedan. Iofs bara till glaset, gick på 90kr ochj ska hålla 5000 mil påstås det, Ska testa det till påsk då det blir storrengöring. *BAWORAK* |
|
porta |
SvantE: Vad heter produkten som du köpte? |
|
Det finns ju fälgar med nanoteknik-lack, t ex Länk Är det någon som har erfarenhet av sådana? Jag funderar på att skaffa det som vinterhjul till nästa bil. |
|
|
Jag tror även Mercedes erbjuder nanolack från fabrik för cirka 60.000... Men det vore kul att höra lite bra/dåliga saker. Vilken produkt som är bäst und zu weiter. Jag ska till bilmässan på fredag, då passar det kanske bra att kolla utbudet! "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
Tigerr |
heltsonika: Förväntar mig en utförlig rapport här sen. :) Och när du ändå är på bilmässan får du gärna spana in nya Polo GTI. Släpps ju inte i Sverige förän den 1a april. Och jag är upptagen hela helgen så jag måste vänta tills på måndag innan provkörning och närmre titt blir möjligt. |
|
Jag ska ju gå där två dagar, fredag-lördag så man ska kanske sammanställa nånting. Ska kolla läget på allmänna forumet. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
porta> Företaget som gjort produkten heter NIGRIN (gör mycket annat också inom bilvård). Texten mm "lovar" 2 års hållbarhet/5000mil samt att spolarvätska och anat skit på rutan inte ska påverka livslängden. Innehåller två svampar + två våtservetter för rengöring o applicering. Ska testa det under Påsken då det blir storstädning o storrengöring o sommardäck:-) *BAWORAK* |
|
|
NIGRIN: Länk *BAWORAK* |
|
|
Du vet inte var man kan få tag på produkten i Sverige? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
porta |
heltsonika, vet vart du kan köpa en liknande produkt. Tüv-godkänd och de lovar liknande som produkten SvantE pratar om. Den heter res-bona och säljs av Lj-trading.se |
|
Porta: Hm... Finns den på hemsidan också? ;) Kan inte hitta produkten. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
porta |
heltsonika, produkterna är på ingång. Tror hemsidan skall vara uppdaterad när som helst. |
|
Alright. Jag var till bilmässan idag och skaffade polish och nanokonserveringen (som finns på Micro) för lack idag. Jag ska prova hur det fungerar. Här även vart förbi Borgs bil och fått en ny baklucka och huv men det skulle tydligen ta en stund att få det klart. Men just nu gråtar man ju inte för det pga all snö och grus som finns kvar på vägarna. Jag ska prova på sidorna och taket och återkomma med lite information hur jag tycker deras produkt fungerar. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Hmm.. Här raderas meddelanden ganska raskt.. :P Ställer frågan igen: Kan man ha Tcnano på en ny lack? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Om du vill utmana så vet jag nog en person som mer än gärna ställer upp! Är han nöjd med resultatet så kommer jag garanterat vara mer än nöjd! Fråga Tommy! Länk /M |
|
|
Heltsonika: Inget har raderats väl, du frågade dock i denna tråden: Länk /M |
|
| Darklight.. Hur kommer det sig att du tycker tcnano är oseriöst ? eller missförstår jag dig ? tror att många e skeptiska mot nya typer av produkter, och det e jag med! | |
|
Nej, nej. Jag menade bara att jag skulle vilja se en jämförelse mot riktiga vaxer / poleringsmedel. Ofta ser man att vissa medel är "2,5 gång bättre än vanlig vax" där det vanliga vaxet är turtles vax som lanserades 1982. Alltså, en jämförelse mellan tcnano och andra likvärdiga produkter... /M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.