|
|
|
|---|---|
|
min baklucka går ej att öppna när man tar i handtaget så ser man att den rör sig lite när softclosen arbetar men den låser inte upp. samtidigt så har centralllåset på nyckeln slutat att fungera man kan låsa upp med nyckel och centarllåset funkar men inte på bakluckan är det någon som vet vad som kan ha hänt tacksam för hjälp | |
| Jag har samma problem FAST på min kan man inte ens öppna bakluckan med hjälp av nyckeln, har lite prylar som jag bara måste komma åt i bakluckan ! Är det nån som vet nåt "trix" för att få upp luckan ? | |
ET20 |
Latex: Har du inte en knapp för öppning av bakluckan bredvid huvöppningen på vänster sida om förarplatsen? Mvh. 330 Ci cab -02 ///M |
| Jo men den fungerar inte heller (har aldrig gjort det) och jag har kollat säkringar och dom e ok !? | |
|
jag kan inte heller öppna den utom med nödöppnaren |
|
| Jag har liknande problem fast tvärt om, min lucka vill inte stänga sig, den låser inte....men ni kan väll komma in i luckan från baksätet?, annars får ni göra ett hål bakom armstödet om det inte redan finns(brukar finnas)...Jobbigt när det inte funkar...suck | |
| migges1 : det hjälper ju föga att man har en "skisack", bakluckan går ju inte å öppna iallafall och om det var med tanke på att jag har viktiga saker därinne så kan jag nämna att det är en m5/e46 fälg med däck som ligger där å den får jag ju knappast ut genom "skisack:en" :) | |
|
latex: du måste oxå ha en nödöppnare någonstans min sitter på bakluckan men jag har ju en kombi det är en liten plastlucka man släpper på och i luckan sitter en tråd fast som man drar i du borde ha något liknande |
|
|
baardsen : Du menar inne i bagaget eller ? Problemet är ju att jag inte kommer åt det ! Och på utsidan har jag kollat som fan men hittar inget !? Jag har ju en sedan, men vart sitter din "plastlucka" som du släpper på ? Kanske e lika på sedanen !? |
|
|
Latex: hehe ne då kan de bli problem, men går det inte att ta sig in genom att ta bort skyllt belysningen då? och böka sig in den vägen? MvH Migges |
|
|
Kan det vara motorn, råkade ut för det på min 523a men att det inte går att öppna med nyckel låter förstås märkligt.. fast på touringen finns ju inte nyckel alternativ.. |
|
|
Delarna i bakluckan till sedan: Länk Och touring: Länk |
|
| Great - jag får försöka skruva loss så mycket som möjligt å pilla lite ! | |
| Tack för all hjälp - jag har lyckats få upp skiten nu ! | |
| Latex! Hur gjorde du nu då? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.