|
|
|
|---|---|
|
Hej Någon som vet hur logiken är för spolning av lyktorna ? Alltså hur ofta spolas lyktorna kontra spolning av vindrutan. Samtidig spolning verkar endast ske vid första försöket och följande gånger endast rutan. /hobo | |
|
Har aldri skjønt meg på dem. Hos meg spyler dem ganske ofte, uten et fast mønster...og mesteparten havner på panseret! MVH Tommy72 |
|
| hobo,,, så funkar det på min också, så det verkar vara normalt. däremot vet jag att om nivån på spolarvätska sjunker, går det endast till framrutan. | |
|
Om du drar flera gånger på rad sprutar den på framlycktorna igen. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Har funderat kring det själv, utan att räkna jättenoga (glömmer alltid bort att hålla räkningen då det tar rätt lång tid mellan spolningarna normalt sett) TROR jag att det är vart femte gång. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Läs instruktionsboken! Högtrycket på lyktorna spolas bara var femte gång, just för att minska på förbrukningen. BMW CS #6212 |
|
|
Men alltid efter omstart av motor vilket är enormt enerverande. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| om du trycker på spaken snabbt (typ 0.5s/tryckning) flera gånger i rad så spolar det inte på lyktorna. | |
|
att pulsa pumpen när du har en smutsig ruta är inget alternativ. då repar du rutan istället med all smuts. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.