|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vart vilka som säljer sportavgasystem till Z3 M Roadster! Det räcker med bakre ljudämparna!! jag är i första hand ute efter lite tuffare motorljud och lite elakare look bak! Nån som har nått bra tips på nått system och gärna pris? Mange/ Pärlan: Länk | |
hampe m3 |
Åsikterna går isär, finns en massa trådar angånde sport system till M vagnar. Ferrita, lägger jag min röst på, supersprint tok sågar jag, då jag blev sjukt missnöjd med det. mvh h |
| Köp eisenmann! | |
| Tack men är det nån som kan tipsa om en hemsida med bilder på systemen och priser? hittar ingen till just M modellen ju=( | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tack för hjälpen! MEN SHIT VA JÄKLA DYRT DET ÄR! 10 000 tusen för å byta bakre dämparna bara helt sjuukt ju!! nä då får det va orginal! |
|
|
Original är ju inte så värst mycket billigare så man kan ju passa på att byta när originalsystemet håller på att fallera. mvh/F |
|
|
mAnGe-9: När dämparen väl sitter på bilen så är det värt var enda spänn! Iaf om du köper Eisenamnn!! Snåla nu inte! Lätta lite på plånkan =)!! Mvh Björn Länk |
|
|
Jag hade ju köpt direkt... Du kan ju behålla org. systemet tills du säljer, sen sätter du tillbaka det och kränger eisenmann för 8 kanske.. LÄTT värt =) |
|
|
Jag har Eisenmann och supersprint kattersättare samt hamann kolfiberinsug. Ska lägga upp filmer. Ljudet e otroligt |
|
|
ok ja jag ska fundera på det=) Är ju grymt sugen!!!! Snacka med feritta nyss det skulle kosta ca 6500:- från katt och bakåt! Låter mer rimligt! Huvudsaken det blir gött ljud för det är fan halva känslan tycker jag=) |
|
| jag har ferrita på min och den låter gudomligt;) det kan nog p3R intyga.........så det är bara att lätta på lädret:) | |
|
Ja det låter grymt helt klart! Jansson: Har du lust att kolla på min golvvärme hemma i köket sen? Den spökar ;) |
|
|
japp det kan jag göra bara att ringa.....ska hämta kolfiberinsuget i helgen:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.