AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
634

hjälp larmkrångel

Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
hej mina nycklar funkar inte till larmet.. hur indikerar jag om dom.. det är en bmw 530-94 har testat de jag hittat men funkar inte.. har funka förut men bytte batteri.. nåmn som gjort detta själv och de har funka? står ju att man ska sätta nyckeln i tändningslåset vrit till ettands läge sen till baka max 5 sek... sen håll in den rektangulera knappen och håll den intryckt.. m.m... de funkar inte.. snälla hjälp!!!

mvh micke

Bmw är beroendeframkallande
BMW=Beutiful More Women
7a
186
7an
BMW 740Ia 99
har för mej att när man trycker in kappen så ska man ha dosan mot larm dioden och på min m5a 93a jag hadde så satt den vid ir ögat i underkant på på mitt spegeln...fast på dom lite äldre så håller man mot larm dioden vid frn rutan mitt på brädan!!! rätta mej om jag har fel:)
Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
ja du har rätt har testat de men funkar ej.. de har ju unka förut innan jag bytte baterrier i nycklarna...

BMW=Beutiful More Women
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Har du provat göra så här?? Länk
Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
ska testa de men tror inte de funkar... har ju en 530-94 e-34 har inte samma kontroll som på bilden...

BMW=Beutiful More Women
Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
det funkar ej... nån som har instruktions bok.. till bmw 530-94 hur man ska göra när man initerar nycklarna.. har testa de mesta jag hittat på nätet.. men funkar inte.. snälla hjälp!!!

BMW=Beutiful More Women
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.