|
|
|
|---|---|
|
hej mina nycklar funkar inte till larmet.. hur indikerar jag om dom.. det är en bmw 530-94 har testat de jag hittat men funkar inte.. har funka förut men bytte batteri.. nåmn som gjort detta själv och de har funka? står ju att man ska sätta nyckeln i tändningslåset vrit till ettands läge sen till baka max 5 sek... sen håll in den rektangulera knappen och håll den intryckt.. m.m... de funkar inte.. snälla hjälp!!! mvh micke Bmw är beroendeframkallande BMW=Beutiful More Women | |
| har för mej att när man trycker in kappen så ska man ha dosan mot larm dioden och på min m5a 93a jag hadde så satt den vid ir ögat i underkant på på mitt spegeln...fast på dom lite äldre så håller man mot larm dioden vid frn rutan mitt på brädan!!! rätta mej om jag har fel:) | |
|
ja du har rätt har testat de men funkar ej.. de har ju unka förut innan jag bytte baterrier i nycklarna... Bmw är beroendeframkallande BMW=Beutiful More Women |
|
| Har du provat göra så här?? Länk | |
|
ska testa de men tror inte de funkar... har ju en 530-94 e-34 har inte samma kontroll som på bilden... Bmw är beroendeframkallande BMW=Beutiful More Women |
|
|
det funkar ej... nån som har instruktions bok.. till bmw 530-94 hur man ska göra när man initerar nycklarna.. har testa de mesta jag hittat på nätet.. men funkar inte.. snälla hjälp!!! Bmw är beroendeframkallande BMW=Beutiful More Women |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.