AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.576

Någon som vet nåt om MTBIL i Borås

Hej! tänkte köpa en importerad bil och undrade om någon vet något om MTBIL.SE i Borås eller rentav köpt en bil från den firman...
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Var i kontakt med honom för några år sedan och kändes väl då hyffsat seriös men det var lite för mycket snack om garanterade mil, full servicebok och självklart var det en doktor som ägt bilen jag var intresserad av. Jag hittade inget fel på bilen jag var intresserad av utan det var att den saknade en del utrustning och var lite för dyr med tanke på detta.

Finns säkert någon lokal förmåga (Rolex ?) som kan ge dig mer detaljer om handlaren.

___
//Ulf
Ti
124
Tim Strindeborg
Bmw M Coupe -00
Bmw 120d M-pkt -08
Vi köptseriös kille.. det första han gjorde innan han ens kollade på våran bil va att kolla så att milen stämde.. vi fick iaf en mycket bra bild av MTBIL o kommer garanterat köpa föer bilar därifrån!e en bil hos han nu i vintras måste säga att han verkar vara en mycket
Ti
124
Tim Strindeborg
Bmw M Coupe -00
Bmw 120d M-pkt -08
Vi köpte en bil av mt bil nu i vintras, det första han gjorde var att kolla så att antal mil stämde på våran bil innan han ens kollade på den, verkar vara en mkt seriös firma, vi kommer garanterat köpa fler bilar där i framtiden.
mvh
stavade fel innan, börjar vist bli trött;)
Har själv kollat upp en del och de verkar mycket låvande och tack för inläggen.....

M.V.H. Alex..

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.