|
|
|
|---|---|
|
se bild Länk Vilket sprut har jag dömma av motorns utseende?! :) | |
|
Motronic. Mvh Janne. |
|
| Tackar och bockar!!! | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
robber: Ser man på, en nästan exakt likadan 745ia E23 hade jag för några år sedan. Jag hade dock mycket ovanliga sportstolar i samma färg och tyg som denna. Tänker du göra iordning den eller skrota den? |
|
passar på att låna tråden lite när det finns lite 745-kunniga här!:) den lilla kylslangen som sitter i bakkant på toppen, vad går den till? finns det överhuvud taget någon kylkanal där i toppen? kruxet är det att på gamla motorn i min 535:a fanns inte denna kylslang så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med denna slang som jag inte kan koppla in nånstans?! |
|
|
Bmw-beroende> Bilen ska fixas till såklart :) Kolla min blogg. Bilen ska glänsa i sommar och ha ett fint originalutseende (förutom fälgarna då) |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
robber: Aaa...rätta takter! Var nästan rädd ett tag att du som de flesta skulle slakta ned den till förmån för ett icke-originalbygge med en E28 som värd för motorn :/ Har du provkört den ännu? |
|
BMW-beroende> om jag provkört den? Jora tog en snäv kurva i 140km/h+ igår projektet/jag höll på att sluta där. Fan bilen har ju ffs ingen fartkänsla :) Kolla min blogg också så skru få se på grejor! Kommer mer bilder ikväll :) haru bilder på din e23? Bmw für alle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.