|
|
|
|---|---|
|
1. Blir bakänden lika skitig som på t.ex. Golf 3/4? (att den liksom "drar åt sig" skiten p.g.a. karossformen) 2. Är reservdelarna dyrare eller billigare än vanligt, när det gäller BMW? 3. Upplevs den lika trång som Compacten? _____Vraum!_____ | |
|
Snatto: Jag kan svara på två frågor trots att jag inte äger en 1-serie. Jag upplever att bilen blir väldigt skitig på bakrutan, precis som bilarna du nämner Och reservdelskostnaderna är varken billigare eller dyrare än en vanlig BMW. |
|
| De är som med det flesta av den här kaross typen att bakdelen blir skitig o det gäller att tvätta ofta ;-( reserv delerna är inte dyrare än andra bilar av nyare års modeller. | |
|
Skitig på bakrutan blir den, om det är värre eller bättre än Golf vet jag inte eftersom jag aldrig haft nån. Trång är den, men så illa som E36 Compact är det inte - baksätet är i alla fall både rymligare och lättare att ta sig in i.... Jämför man med E46 Compact är det nog dött lopp, frånsett att 1:an har bakdörrar som ju underlättar en hel del. Reservdelar är som andra BMW, faktiskt ganska billigt om man jämför med t ex Ford, Audi eller japanare. /// Gunnar E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.