|
|
|
|---|---|
| Håller på och tillverkar ställbara fjäderben fram till min M6:a. Tänkte samtidigt montera på lite större bromsskivor och andra bromsok. Vad ska man välja? Jag har två bra orginal M5-95 skivor liggandes och tänkte ett tag montera dom men jag vet inte vad jag ska ha för bromsok till skivorna som är 345 * 32 mm stora. Kan någon rekomendera några bra bromsok som passar till dom. | |
|
om du inte ska ha dina skivor så köper jag gärna dom..är dom nya? jag behöver skivor till min..=) /NoFear |
|
| varför inte annvända std m5 3,8 ok? | |
|
Varför inte Porsche 996 turbo-ok i aluminium??? Bak Porsche Boxter-fram-ok i alu. Jag säljer dessa, och har 4 st nya i kartong, om det skulle vara intressant??? Kimpa. |
|
|
Standardok är äckligt dyrt. 8640 kr/st. Det finns inte så många sådana bilar, så beg. är också svårt att hitta. Jag är intresserad av dina Porsche ok hör av dig på min mail som jag skickade till dig. |
|
|
"JXP" Har du fått mina mail??? Har skickat mail tidigare som tydligen inte kommit fram. Ring mig annars på 070-39 03 717. Kimmo. |
|
|
Har inte m6:an fetare ok, tvåkolvs iaf, än vad m5:an har? Eller är de sämre men ser ballare ut med fler kolvar? |
|
| M6 har 4-kolvsok som är ganska bra. En-kolvsok är sämre men är billigare att tillverka. Det finns 4-kolvsok till 750iL med 334x32 mm skivor. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.