|
|
|
|---|---|
|
Hej på er Kan nån av er med nackstöd bak på E36 cab ta en bild så att jag ser hur det ser ut, tänkte ta och eftermontera dit sådana på min 96:a. | |
|
Vad vill du ha bild på mer exakt? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Hej Micke Gärna ovanifrån där man ser var nackstöden sitter, jag har någon typ av ventilations galler där idag? Gärna även en bild hur och var fästet för nackstöden är fastskruvade. |
|
|
Hittade ett par bilder men inga på infästningen då den ju är dåld. Länk Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Tack för bilderna, jaha nackstöden kommer upp igenom ryggstödet, där du har överrullsskydden har jag bara ventilationsgaller. Då behöver man nytt ryggstöd+nackstöden då. Var kan man hitta beggade sådana? eller någon som ver partnummrorna på nya grejer? | |
|
Länk Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Hej Micke Tack för länkarna. Går det att göra hål i mitt ryggstöd eller behöver jag även ett nytt sådant? Partnummer? Slår överullsskyddet upp över nackstöden vid rullning eller är det bara stumt monterat där? |
|
|
Jag har ingen aning om hur mycket du behöver mecka för att få dit dem. Överrullningsskydden åker upp 25-30 cm, dvs en bra bit över nackstöden. Här är en PDF som är ganska tydlig vad det gäller roll over. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| ok, Att installera överrullsskydd nu efteråt verkar nog inte gå. Det får nog bli bara nackstöd då för mig. Skulle vara tacksam ifall att någon skulle kunna ta ett kort hur och var fästerna för de bakre näckstöden är monterade, och är det någon som har gjort hål i sitt baksäte för dessa? | |
| Har hittat 2st nackstöd med fästerna. Kan någon vänlig själ ta en bild på baksätet med nackstöden borta så jag ser var man skall göra hål i sätet, även en bild var fästerna för näckstödet är monterat bakom baksätet skulle vara bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.