AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
741

535i -88

Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Vad tror ni, verkar 26000 rimligt... bilen ser fin och välvårdad ut... Står inte om det finns vinterdäck... Har inte bstämt mig om jag har råd med en sådan bil (lite för dyrt boende)... så jag har inte ringt, eller mailat. Vet hur irriterande det är med folk som ringer och inte är seriöst intresserade... Men å andra sidan så känns det som om en e34 i fräscht skick (som denna verkar vara) är ganska sällsynta... hmm.. nåja. Vad tror panelen?

här är länken
Länk

// Erik
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jag tycker priset är helrätt, dvs. om att stämmer i annonsen! Bara att slå till

Jag älskar den där lacken, min första bmw var cirrusblåmetallic och bara lacken på den gör att jag ångrar att jag sålde den (tyvärr var det bara en 520i). Vilken ångest, varför måste du posta sånt där :))
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
XC>>
Gillar färgen som fan, och den verkar väldigt fin... Får en bättre känsla för den än för t.ex. den här Länk som säkert är såld redan med tanke på datumet då annonsen infördes.

Någon vänlig själ får gärna skriva powerpost till mig och skriva vad jag ska kolla på vad gäller silentblock (hur märker jag hur de är dåliga?) å att bilen ska ha en tickande motor räknar jag med... men hur kollar jag att kammen inte är helt nedsliten? Går inte utan att plocka bort ventilkåpan? Å kanske om det finns nåt mer specifikt för just äldre e34..

tack på förhand!

// Erik
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Får också bättre känsla för den blåa, den verkar mer "original" alltså mindre skruvad, en känsla bara, behöver inte stämma. Dock mkt snyggare fälgar på den svarta!
dd
1.234
dd
535 88
530 93
520 89
volvo 740 85
skall du vara helt säker på kammen måste du ta av kåpan och kolla! och glöm inte att spänna bultarna till oljeröret när du ändå är där och rotar! för 26000 kr skall bilen vara i mycket fint skick!!!!! denna bil är inte så lättsåld som vissa tycks tro, lite pga bensinförbrukningen, annars är det en kanonbil!!
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
Tack för informationen dd

Ingen annan som har nåt att säga... ?

Sammanfattningsvis; om bilen är så fin som bilderna säger och den är i maskinellt bra skick så är priset helt okej?

// Erik
dd
1.234
dd
535 88
530 93
520 89
volvo 740 85
som sagt, bilen skall vara i mycket fint skick för det priset!!! negativt=förardörren verkar vara omlackad!verkar fattas en lucka i stötfångare fram. positivt=88, du slipper åka på 2 på avgasrening!. kolla bara om ac funkar som den skall och rost, speciellt under tankluckan och dörrarnas insida nere! själv hade jag lagt 26000 på en m535 istället, mycket häftigare bil, men dock äldre med allt vad det innebär! men pruta skadar aldrig.
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

En kompis kollade upp den i vv, den har gått en fasligt massa mer mil enligt senaste besiktningen än i annonsen. Detta gäller den svarta.

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.