|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenhet av Europavagnen Danderyd? Är de seriösa så att det är värt att åka och titta på bilarna nedan? De säljer bilar på BMWPower (som privatpersoner?)likväl som på www.bytbil.com Länk och Länk Samma sak med Länk och Länk | |
| Har inte gjort någon affär med dem, men känns bättre än annat vi har att tillgå här i Stockholm. (Som iofs. håller extremt låg kvalité...) Trist dock att de sjunker så lågt att som använder BMWbörsen som är till för privatpersoner... | |
|
Hej Jag var och tittade på en blå 328 i höstas, skrev ett inlägg men hittar det inte, i allafall. Bilen hade servicebok, hos en person som inte fanns i lokalen men skulle komma senare. Bilen hade rullar cirka 7000 mil och såg hel och ren ut. När jag tittade under huven så satt en liten lapp vid batteripolen. På den stod att olje byte hade skett i maj-01 och då vid 13000 mil. Jag påtalade detta och sedan blev det inte mycket sagt. Bilen var prissatt till ett pris på runt 130 000:- så kanske det var rätt för 13000 mil. Men har de skruvat mätaren en gång så har det troligen skett förut på bilen. Om du vill köpa så ha detta i åtanke. /Jorge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.