|
|
|
|---|---|
|
PÅ check kontroll eller va de nu heter som säger vad som e sönder på bilen. Sku vilja få språket bytt till annat än tyska ha prövat med tips jag ha hittat på andra inlägg men de fungerar inte. nu behöver jag hjälp me hur jag skall bära mig åt? bilen är en E34 -94 | |
|
stäng allaförbukare håll inne check k,vrid på nyckel till radio läge håll inne check knappen tills nytt språk visas,om det ej duger så släpp knappen o tryck igen o håll inne till nästa spåk visas.osv.osv |
|
| Jag bytte till eng på min. Mycket lättare att förstå nu. Jag gjorde ungefär som micke beskriver (kommer inte ihåg i detajl). | |
|
Hej, ta ur färddatorn koppla bort kontakten på baksidan. prova nu att göra om proceduren. |
|
| tack för alla svaren ska pröva då jag kommer hem. | |
|
Det finns även här till vänster 2 st tips för detta.på gör det själv-mektips..... |
|
| jag prövade att hålla in högra knappen när jag sätter strömlåset i radio läget men då kommer d upp nån bmw nr. och code m.m. när jag sen väntar går d igenom olika sådana och sen händer inget mera. vad göra? ha prövat mycke men inget fungerar. | |
|
har du provat titta på gör det sjäv tipsen ? |
|
| jess.haha. fick d just till engelska men ha de inte nyckel i radio läget utan ett steg tillbaka då när jagg höll in knappen kom de US ENGLISH. så skönt att man förstår nå igen. tack så mycket för hjälpen. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.