|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska få bilen omlackad om några veckor och bolaget har hänvisat till Kents bilplåt på ulvsundavägen. Har läst att någon tidigare har nämnt denna verkstad på forumet och han var väldigt nöjd tydligen, är det nått man bör tänka på när man ska lämna in för omlack och är det fler som har erfarenhet av Kents bilplåt? Dessutom, kan man be att få 97:ans grill på bilen som nu har en intryck äldre grill? | |
|
Hej! Har haft min inne på omlack där och deras bemötande är mycket bra, men själva lackandet kan man ha lite att önska kring. Dessvärre. Fast i mitt fall var det kanske själva lacken som var problemet, det var nåt strul med härdningen som inte ens Glasurit-killen kunde lura ut vad det var. Men för att göra en lång historia kort, det blev bra till slut men kolla bilen VÄLDIGT noga innan du kör därifrån! Och håll koll på den efteråt med, för det kan ändra sig med lite tid. En lack är ju inte färdig härdad direkt utan det tar ett tag och då kan dom mest lustiga saker hända om underjobbet inte är bra gjort. Huruvida du får en ny grill vet jag inte, men frågan är ju fri som det heter. Hoppas att du blir nöjd. Niklas PS. Dom är i alla fall minst 100 ggr bättre än Bollmora!!! Fransosen |
|
|
MD: jag har god erfarenhet av Kent`s Bilplåt. Två av mina förra bilar fick lackas där. Särskild M5an som var avusblå tyckte jag de gjorde ett bra jobb på. Enda negativa att det tog tid, typ en månad, men resultaten blev mycket bra. Nästan inga nyansskillnader. Min ex: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.