|
|
|
|---|---|
|
Sitter på min 525iA 1992-12. Passar perfekt! Vad tycks? Länk Länk Länk Länk Länk | |
| Blev riktigt riktig bra. Lyckost som kan lägga på s-däcken redan har 1 mån kvar. | |
|
Det ser grymt ut. Men jag tycker att bakfälgen sitter lite väl långt "in". Som sagt häftigt - men jag måste ha den dära polerade kanten på mina fälgar - det känns som det enda rätt för E34! Har du på spacers el nåt?? |
|
|
deutmeyer328: Nice höjer verkligen bilens utseende:) vad har du för dimension på däck och fälg? mvh bmw39 |
|
| Nu blev ja nöjd, precis såna jag väntar på fast 225 ist för 235. Bilen ser exakt likadan ut förutom röktonade rutor runtom, m5-skylthållaren lackad i bilens färg bak och Brokatröd :) mumma, nu får de snabba sig med leveransen =) | |
|
Jag har inte spacerat.... det sitter 237/40-18 runt om... 8,5" runt om. |
|
| Kanske inte så jättelyckat ändå. Det regnar nu. Och det ligger straxt över nollpunkten. Kul att åka till skolan imorgon =) | |
| Jag lyfter tråden igen, en fråga - gillar stuket skarpt. Hur mycket har du sänkt bilen och med vilket fabrikat? | |
| Oj. Bra fråga. Skulle gissa på att det är någon bondlösning. Bytta sänkfjädrar men inte dämpare. Kanske 60fram 40bak | |
|
Mycket snyggt! *tummen upp* ___ Bilbloggen: Länk |
|
| Tack grabbar. Nu är det fint väder ute.. Ska ta nya bilder | |
| Hej igen, var någonstans köpte du fälgarna? | |
|
tjena! fälgarna ska även finnas på biltaberg.se inköpta där av förra ägaren på min 530 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.