AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
910

Är det här ett bra köp? 2002 745

Hej
Jag är intreserad av att köpa en 735 eller 745.
Har sett den här annonsen.
Länk
Vad tycker ni, verkar det vara ett bra köp? Någon utrustning man önskar att den borde haft?
Jag ska givetvis be om kopia på serviceboken och kolla historiken så gått jag kan.

Tack Tom
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Kan man inte lägga ut regnr fast man e bilhandlare så anser jag att det är något mysko med den.
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Ja dels det. Sen reagerade jag även på detta.

"Helt nya 19” M5 fälgar med nya designen samt nya däck. (mot tillägg)"

Man får alltså nya däck.. men då får man betala mer? Dålig stil att skriva så.
Dom där fälgarna passar inte alls på sjuan... I ditt ställe så hade jag hämtat hem en bil från tyskland via en auktoriserad BMW handlare. Då vet man vad man får, och för dom pengarna så är det A och O i min mening. Länk Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

En nyimporterad bil från en mindre handlare inte ger ett direkt seriöst intryck är inget jag skulle ens tänka på. Surfade in snabbt på www.bmw.de och hittade massor av 745:or mellan 30-34'€ som många både är nyare och med mindre mil 'än den i annonsen. Här vet du vad du köper och chansen att du blir nöjd är betydligt större.

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Visst när man tittar närmare på bilfirmans objekt så är det ju inte vilken kvartershandlare som helst men det var ju inte heller Göteborgsfirman som figurerade i Insider på TV3...Håller ändå fast vid PowerMacs tips ovan.

___
//Ulf
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
359.000 som originalpriset var är verkligen inget superpris,,och knappt 309.000 heller.
Påarp har tex en 02:a för oprutat 315.000 som de tog in 04 med fin utrustning. Finns en del andra 745:or samt 735:or tom Svensksålda runt oprutat 325-330 till salu i dag.
Och tidiga 7 serivagnar av den här modellen är ju inte de mest lättsålda i dagsläget vilket gör att prutmån finnes.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.