|
|
|
|---|---|
| Fick just veta att drivaxel fram till en 525ix -93 kostar 5500:- styck. Har någon tips var man kan hitta billigare/begagnad? | |
|
Står själv inför samma problem, och jag tor tyvärr att det kan vara svårt att hitta bra begagnade drivaxlar till 525ix. Frågan är om det trots att axeln inte är delbar finns någon firma som kan renovera knutarna? |
|
|
Tjena på er, min IX lider av samma fel, måndag den 4/12 -06 ska jag ta kontakt med ett företag som gör drivaxlar och växellåder till div bilar. Ska kolla vad det kan bli för pris om han gör dom. |
|
|
Nu har jag pratat med Fixit, och har inga bra nyheter. Bara att dom var ganska dryga att prata med, ingen som helst hjälp. Men men livet går vidare och jag ska åka och beställa en v-drivaxel två länkarmar med alla tillbehör. //Nassen |
|
|
Kan du Finska? fick hjälp av en bilskrot att göra en större sökning, han hittade en skrot i finland!!! +357(0)985459600 Tipset som jag fick! Min axel var inte så dålig som jag trode, pris på drivaxel i Östersund hos BMW 7288:- Lycka till berätta gärna hur det går. //Nassen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.