|
|
|
|---|---|
Aragorn |
Nu när våren verka komma me stormsteg iaf här nere i skåne så vill man ju plocka fram sina 17 tummare men när ja gick upp på ett föråd på jobbet för att titta på fälgarna (hade glömt detta--->) såg ja att däcken va helt slut (225/35-17) de verka va en ovanlig storlek men dock så fett me nästan bara 5 cm däckprofil....grymt fett må ja säga..mena fasen så dyrt verka de va me nya nu! Så min fråga e nu...E de nån som vet vart man kan hitta billiga däck på nätet... gärna avbetalning!!?? <--- har ju int råd att lösa de annars... // Aragorn |
| prova www.gummihuset.se | |
|
Hittade dessa priser hos molway.com 225/35 x 17 Bridgestone S02PP, 1995kr 225/35 x 17 Goodyear F1-EU, 1895kr Det var la inte såå farligt va?!?? ,o) Lycka till, lägg en fet burn-out innan du byter däck sen är det försent! *S* Mvh Tobbe |
|
|
Hej igen! Kollade vidare hos Alven & Ingvarsson, där köpte jag mina däck sist, jag blev helnöjd! Falken FK-451 225/35Z-17" 1385:-/st Goodyear Eagle F1 EU 225/35Z-17" 1575:-/st Ännu bättre priser ju!!! //Tobbe |
|
Aragorn |
Tackar så mycket för förslagen!!! Have a nice tripp to heaven in your BMW!!! // Aragorn |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.