|
|
|
|---|---|
|
Länk Skulle vara tacksam! Är sugen på Köpa en M3 e36! | |
| Det är 12 ägare sen '97 på den bilen. Men när ja prata med killen var det nåt om "flyttat runt den i familjen p.g.a försäkringen..." osv. ("gömma" tidigare ägare?!) Kan ju vara värd att kolla upp, men entusiastskick tror jag inte den håller. Har lite bilder på den på datorn som gör att jag tvekar på skicket/miltalet. Men åk och titta på den om du bor nära. | |
| Det finns tidigare intressanta disskusioner om den bilen här på AP !! | |
| Länk till dom disskusionerna? | |
| Jag hittade en bild på datorn som ser ut att vara samma bil. Kanske kan vara till nån hjälp. Länk | |
|
Kul att den är dyrare nu. När jag pratade med killen (21år) så kunde han inte svara på antal ägare. Enligt vv så är det som aero08 säger; 12 ägare.. 8500mil / 12 ägare??!! Fälgarna ska ha kostat 65000:- nya. Tycker dock att 170' är för mycket för en 10år gammal bil. |
|
| Kanske är så att de där fälgarna inte ingick i priset på den första annonsen för 162'. Den annonsen var ute för drygt 2 år sedan, så den verkar vara sparsamt körd. | |
|
170k är inte för mycke om bilen haft 2-3 ägare och varit i ett grymt skick. Men på bilderna jag fick syns det rätt bra att skicket inte motsvarar "entusiastägt". Samma gäller för den M3an på blocket/byt bil som ligger på 150k (L bil och styling). Inte för dyr, men kollar man skicket och antal ägare så är det på tok för dyrt. Förstår inte hur man kan skriva i en annons att en bil är i "toppskick" osv när det är ny/fel front och ratt (utlöst airbag nån?!) och passformen på vissa delar ser ut som fan. Tycker synd om dom som kommer köpa en sån här "rishög". Är själv på jakt efter en fin M3'a, men det är svårt att hitta nåt. I början tyckte ja de flesta var i ok skick, men desto mer man letar desto mer inser man hur risiga dom flesta är. Verkar vara lättare att hitta en 3.0 än 3.2 som är entusiastägd om man inte vill ha SMG 1 eller Cab. Men sen är det ju inte ens vår än, så dom fina exemplare kommer nog ut till salu om några veckor/månader.. =) |
|
|
Nån som har reg nr på bilen? Tänkte åka ner och kolla om några veckor, frågade om bra pris vid snabbaffär fast han va rejält feg, fan en bil som e 10 år gammal, kan lika gärna punga ut 100 000kr extra och köpa e46 istället! |
|
| Den heter PGJ738 och var föremål för intressanta disskussioner tidigare som jag ej har länkar till !! | |
hampe m3 |
Länk mvh h |
| Är bekant med en tidigare ägare. Bilen har tidigare varit pedantiskt skött och var i dåläget i väldigt bra skick. Tycker absolut att du ska kika på bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.