|
|
|
|---|---|
|
Beställde dimljus till min 535i,snackade med killen,orginal i kartong det av priset,900 kr,st allså 1800 ej prutbart,hella skulle det var OK-jag beställde,Idag kom det,glad i hågen löste jag ut det,O till min förvåning står det TYC-made in taiwan !!!! Hallo sitter det taiwan i en BMW.desutom fukade inte det ena Ringde upp killen o undrade vad fan är detta.han viste inget. SÅ KÖP EJ AV JLM CARPARTS.STOCKHOLM Oseriösa så det stänker om det-fy fan ,tel om ni vill ringa till dom 073-5547697 | |
|
Taskigt men 900kr är dyrare än bmw original som går på 750kr nånting iaf vad jag hört, annars finns ju dessa som kanske är jämförbara med dom du fått: Länk Mvh Andreas |
|
| eller det kanske inte är e34 du har? | |
|
ja det är en 535i-88 e34 |
|
|
Dom säljer sitt skit på blocket |
|
| Tror knappast att bmw original lyktor går på 750:- på bmw, måste bara vara glaset! Nån som kan bekräfta? Mina har lite för många luftningshål ;) | |
|
Skall fråga på Englunds Luleå på måndag, men jag har blivit blåst,så jag varnar alla andra BMW Vänner !! |
|
|
Jo ta och fråga på Englunds, glöm inte att posta här då :) annars måste jag också dit och kolla. Tack för tipset iaf, så man inte gör nåt dumt. På motornord kostar dimmljuset 1150:- styck!! Svindyrt till e34, betydligt billigare till t.ex e36 |
|
|
biltema tar 600, så det hade jag tagit för taiwan grejer,men utge orginal.. det är ocker.......... |
|
| Jo det är ocker, 900:- för skitkvalité, men värst är ju att de påstår att det är Hella original | |
|
Jag såg nu att det bara blev bilden jag länkade till men iaf så kostar dom i länken 425kr/st och 750kr på bmw är bara vad jag hört sen hur mycket sanning det är i det kan jag tyvärr inte säga men den som kollar upp det glöm inte att återkomma till tråden sedan... Mvh Andreas |
|
|
Styckpris ca 1900:- komplett på BMW, enbart glas ca 700:- : Länk De Biltema säljer är från TYC. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| där ser man då var det bara för glaset jag hört alltså... | |
|
Erik.w ,jag hade gett 600 för tyc,men när dom säger HELLA trodde jag det var orginaldet var ett bra pris,men ack det kom tyc.. |
|
|
Såg nu dom var uppe i 1100:- för TYC på blocket OJ Oj Samma firma |
|
|
1735:- englunds i luleå,komplett,st |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.