|
|
|
|---|---|
| Har köpt nya fälgar... funderar på om det går att få tag på lite snyggare centrumkåpor och kanske M märket som sitter på mina orginal fälgar. | |
| Går att beställa från BMW... | |
| Kolla eBay.com | |
| en centrumkåa kostar ca 150-160kr (var in frågade om detta för en vecka sedan). Om det är orginal-centrumkåa du ska ha, så finns dem hos en bmw-återförsäljare. | |
|
ExHonda: Vad var det för rövarpris? Jag köpte en centrumkåpa av BMW för 40-50kr/st vill jag minnas. Har kvittot kvar nånstans... |
|
|
ExHonda: Vad var det för rövarpris? Jag köpte en centrumkåpa av BMW för 40-50kr/st vill jag minnas. Har kvittot kvar nånstans... |
|
|
|
| Jag har för mig att jag köpte fyra nya för under 200 spänn... på BMW | |
fyllecaj |
priset beror väl självklart på vilken fälgtyp man har enklast är väl att gå till den firman man köpte fälgarna om det inte är original |
|
Menar ni lilla bmw-loggan eller hela centrumkåpan som består av stålskivan och mutternavet man låser fast den i fälgen? Loggon kostar iaf ca 150kr, och den lilla loggon kostar ca 50kr. (Jag syftar alltså på en centrumkåpa till en av dem äldre BBS-fälgarna, där det sitter en större kåpa som tänker bultar/mutrarna). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.