AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.557

Varför montera fula Lexus-lysen på en BMW?

Sida 1 av 2
varför måste folk sätta lexus lysen bak på bmw=mycke fult, nä dom hör hemma på en lexus

jonk
sa
124
saaek
320i -89
Antagligen tycker dom väll att det är snyggt.
nja jag förstår inte varför

jonk
Det är många saker jag inte förstår varför folk gör.
ja men jag tycker en BMW är en BMW å inget annat, då kan dom ju köpa en lexus ( världens dyraste toyota) dom behöver inte sabba bmw:n

jonk
Visa användare
242
FullFartFram
Z3 2,8 Roadster -98
Hehe, vilken tråd.
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
haha intressant..

nej men jag håller me.. det e otroligt fult!

Mvh Jojje
//
469
///Mike B
523iM Limo -00
Lexus är vad Bmw borde vara när det gäller driftsäkerhet. Går ju aldrig sönder. En Is300 ägare hade bytt två glödlampor sen han fick bilen för fem år sedan förutom vanlig service.

Sen har de bakhjulsdrift och rak sexa. Tycker att Lexus är långt från toyotas övriga tråkbilar.

Skulle hellre ta en Bmw, men Lexus är ett bra alternativ för de som inte vill ha en Bmw.
Håller med dig. Lexus lysen är bland det fulaste man kan sätta dit på sin kärra. Alu nät också! Får rysningar! :P

------

330 -02
pg_ice
"Lexus är vad Bmw borde vara när det gäller driftsäkerhet. Går ju aldrig sönder"

dom har alltså bättre kvalitet på bakljusen?! där har vi det.

själv så tycker jag att det ser raggar aktigt ut med lexus larv på BMW.

borde vara skottpengar på lexus bakljus
100 spänn per lampa man prickar eller hur :)
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Nu e de precis som vanligt.. gnäll gnäll gnäll...

// M.v.h. Daniel
oftast så går det en jävla hög med bmw bilar i samma stad. så att tex sätta lexus ljus är väl ett sätt att sticka ut från mängden.
skulle det vara roligt om alla såg likadan ut?
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Varför då väljer äckligt fula "Lexusljus" när man kan pimpa bilen med mycket annat som ser lite bättre ut?

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
U-
277
U-turn
Bmw 325-93
Bmw 520-95
Bmw 525IM -95
Bmw 328i-96
Det värsta jag vet är när en bil är i övrigt perfekt stylad, sen kollar man baksidan ... "Tvi!!

Har märkt att för många är det ett måste att montera discolampor på sin bil.

Mvh, Jan.
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
...och blåa dioder överallt...

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
heheheh tycker också at lexusljus e fula som in i
Conan999
Dom är både fula och dyra tycker jag. Alltså bara onödigt

Conan999
Lexus-lysen är väl byggda för att sitta på en Lexus? ;) Allt annat borde vara förbjudet. Ser förj-vligt ut ärligt talat. Men det är ju bara min åskit. Däremot röktonade hella-ljus är riktigt sjysst på Bmw. :)

//Fredda
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jag tycker inte det är snyggt men att det finns andra som gör det är bara acceptera.

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
2.407
amullo
-18 F31 320da x-drive Msport
-10 Ducati Multistrada 1200s
Vill de ha Lexusljus så får de väll ha det då..

Man kanske ha lite översyn med vissa misstag. Alla är barn i början och det bevisar ju bara att personen ÄR intresserad av bilen och vill göra den lite mer personlig.

Att jag personligen inte tycker att det passar är väll en annan fråga. Ytterligare en del som man kan skylla på The fast and the furios.

Men hellre lexusljus än en stor fet aluminiumvinge. Speciellt på en Touring, vilket jag såg häromdagen. Fet vinge PÅ TAKET på en E36 touring. Man blev mörkrädd och illamående.

//amullo
---
Da
54
Dace
328i M Coupé -95
Smaken är som baken å om det finns folk som vill ha det så låt då för f*n dom ha d! Ingen tvingar nån å köpa som man inte vill ha! Löjlig tråd!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.