|
|
|
|---|---|
|
Nu är det snart äntligen dags att kasta på sommardäcken. Problemet är dock att jag behöver nya sulor fram. Har BMWs M68 17" dubbeleker fälg med 225/45. Är det någon som har nåt bra tips på däck som är prisvärda men ändå bra. Har sneglat lite på Bridgestone Potenza RE 050 hos däck online. Är väl i den prisklassen jag helst vill hamna (1000-1500:-/däck) | |
|
Om det hjälper dig i valet så kan jag medela att dem ligger under leverans till mig under nästa vecka likadana från dackonline! Mpower |
|
| Meddela gärna när du fått däcken och testat | |
|
info: Länk Länk ovan sidor finns massor med info på! Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
Jag kör på Hankook Ventus K104, och tycker de är klart prisvärda. Mycket bra grepp på torrt underlag, och bra livslängd. Nackdelarna är sämre grepp i väta, och att de är aningen bullriga. Hade jag kört en "sportig" kärra skulle jag köpa dem igen, men bullret gör att jag troligen ändå inte kommer att köpa Ventus igen till E38:an, utan jag kommer att leta efter kombinationen tyst/komfortabelt i första hand vid nästa byte. Mvh. /Kjell |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.