|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
Bimmer7er |
För tillfället är jag singel och det känns rätt skönt just nu. Det är bara att konstatera att bilen kostar en del. Och att träffa en ny tjej kan kosta en hel del. Risken är då överhängande att man prioriterar tjejen nr.1 och bilen nr.2 (vilket iofs inte är fel), men det ingår inte i mina planer just nu. Men man behöver ju inte prenumerera.....man kan ju ha kul ändå :)) /// Bimmer7er ______________ Länk |
Espen |
Kul med en gammal tråd som jag har missat... Min sambo Carolina rattar en E46 M3, ni som varit i stan kanske har sett den, det står CIA P på regskylten... Själv ska jag ha en Z3 M Roadster nu snarast möjligt... Vi har inte alltid haft denna turen men nu har våra företag börjat gå bra, och då har man råd med lite bättre! Vilket man är tacksam över! =) Älskar dock min tjej mest av allt och skulle sälja alla mina bilar och mitt företag för hennes skull! Mvh -Eppe- Born2XLR8 |
| Jag har aldrig haft de bekymmerna. Min tjej är totalt ointresserad av bilar och i synnerhet allt som hör därtill med tillbehör, delar och andra roliga grejer. Vi delar på de kostnader som har med boende osv att göra, men bilen är min och den pröjsar jag och därmed kan jag langa så mycket stålar jag vill på den utan att någon kan eller har rätt att gnälla. Men annars är det bara positivt. Hon tycker den är snygg och skön att åka i och nice med luftkonditionering på sommaren och kupevärmaren på vintern när det är kallt, plus att stereon är bra. | |
cdabox |
Det ända nackdelen är att min brud är svartsjuk på min "tänk om du kunde ägna lika mycke kärlek o tid på mig som du gör på din jävla bil" =) Vad ska jag säga, måste jag välja så blir det......hmm...ja då blir det tjejen, men tills dess kommer black beauty först =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Min flickvän älskar min 328, jag äger bilen men hon pröjsar skatt och försäkring eftersom att hon brukar den mer än mig, hon "krävde" även att jag skulle köpa m-paket till bilen och det lipar ju inte jag över precis, det enda hon inte gillar med bilen är min fina hamann dubbelvinge (visserligen inte monterad ännu) men hon vet att det är min bil (och därför gör jag vad jag vill med den). Hon har även bestämt att nästa bilköp är gemensamt och är en BMW X5... | |
|
Min Fruga o jag e ute på jakt efter en bil till henne, och hennes drömbil e en Audi....helst A6. Jag frågade henne härom dagen..vill du inte ha en 328?? istället. Hon: Vill du att jag ska bli av med körkortet eller?!! Hähä... :) (hon älskar den bilen!) Och om ekonomin:: Vi har ju delad ekonomi, men inte när det gäller bmw;n. Då är den min!!Jag pröjsar skatt ,förs,etc.... Har råkat ut för ett antal fajter tack vare det! Hon ska ju givetvis överdriva allt och säga, dit o mitt,bla,bla Typ .....ge faan i datorn! den e min! hä,hä.... Ja, man kan inte leva med dem och man kan inte skjuta dem! :) (skämt åsido..hähä..) ///FrIIk/// |
|
|
Hej på er! Ni får väl ta reda på från början hur läget är på bilintressefronten. Det finns många anledningar att dumpa, vissa bättre än andra. Jag har dock använt mig av följande anledningar: 1) Jag behöver inget körkort, det finns ju buss. 2) Mannen ifråga körde röd 740 (Volvo alltså, även om röd sjua iofs också tyder på dålig smak) 3) Mannen tyckte jag var galen somn slängde ut 16000 på nua fälgar. Häpp! LindaW |
|
|
Hmmm... ett förtydligande kanske... anledning 1 yttrades av personen ifråga,.... LindaW |
|
|
Hej Linda och välkommen till forumet. Du har rätt inställning! My Bimmer is my mistress |
|
|
Fru/flickvän? Får man fråga varför? En bil äger man ju för att transportera sig från punkt A till B, sålunda en nyttosak, men en kvinna? Hvorfor eie når man kan leie? ;-) |
|
|
BoogieElvis >> Finns väl inget bättre än att komma hem efter en arbetsam dag och maten står på bordet, tvätten är upphängd och disken diskad! :-) Får man sen ligga på hålet en stund så är väl dagen fulländad eller? ;-) *asg* // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
| Erik: maten på bordet? tvätten upphängd? disken diskad? Vart har du hittat din nånstans? Jag vill också ha en sån modell!!!! | |
|
BoogieElvis >> Hehe, hon gör allt för mig :-)) Menar du att du inte har en sån service? Du får tukta henne lite!! *skratt* // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.