|
|
|
|---|---|
|
Var hälsade BMW fränder, jag söker efter ljus och lykta efter GDS tvätthallar i ALE, dvs Bokus och norrut längs 45:an. Det finns en alldeles ypperlig i hos OKQ8 i Nödinge, men det är det många fler än jag som också tycker, d v s väntetiden är oftast för lång när man kommer dit eftersom det bara finns en plats. Tvätthallen uppe vid preem-macken med flygplanet är under all kritik så den är inte aktuell. Har ni några bra tips ? Önskemål: * Rent och snyggt i hallen * Tillgång till varmvatten * Högtryck Tack på förhand. MVH JoMu | |
|
Okq8 i Stenungsund Mån-fre 06.00-22.00 Lör 08.00-22.00 Sön 08.00-22.00 Tel.0303-83180 mvh |
|
|
Finns vid motelgötaälv (preem) innan Alvhem e väl en 5-6 platser med högtryck kostar en 10 per gång men inget rinnande vatten så man får ta med vatten till svampen E öppet Till 21:00 |
|
| Sorry läste inte hela din text | |
|
Hej, tack för era svar. Det var dock som jag trodde, det finns inte så många. Då får det väl bli att ställa sig i kön :( Fast jag sitter ju å andra sidan i en bimmer så tråkigt har man ju inte MVH JoMu |
|
| Finns en bra GDS hos OK vid IKEA Bäckebol, det är inte så långt ifrån Ale. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.