|
|
|
|---|---|
|
Har fixat lite i photoshop och lagt på fälgar på min Z3M. Kanske inte supersnyggt men man får en aning om hur det kan se ut. Jag har hittat 2 st olika 18" fälgar som jag gillar. Båda är från BBS, den ena fälgen heter RK2 och den andra RX2. Jag kommer nog köpa någon av dem, har svårt att bestämma mig bara. Vill höra lite åsikter från er. Vilken gillar ni mest. Kolla denna länk Länk | |
|
Jag skulle nog köra på BBS RX2, fina som snus. |
|
|
Påminner starkt om HRE c20 som är mina drömfälgar =). Går det att välja olika finish på fälgarna från BBS? |
|
| Vet inte om det går att välja olika finish... | |
|
Tror inte det finns någon annan finish från BBS, men det finns ju sprayfärg :-) Mvh D:son |
|
|
Jag tycker RK2 är grymt snygg. Mvh Henrik |
|
|
Kolla in Hockenheim som www.gummihuset.se säljer under Rea-varor 18" 5/120. 6700kr/4st. __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
En kompis som har en svart Z3M har RK2:orna och det ser väldigt schysst ut... Men jag gillar även RX2:orna - svårt att bestämma mig! Tror de ligger på samma pris. |
|
|
Om din polare har RK2 så ska du köra med RX2 just pga det. Lite mer än lacken måste skilja er åt när ni rullar fram. :) Jag hade för övrigt själv valt RX2 om jag var i ditt fall. /Anton |
|
|
Spara pengarna och behåll originalfälgarna, M roadster fälgarna är ju skitsnygga. /Jonas |
|
| Nja, smaken är ju som baken. Jag håller inte med dig. Jag gillar dem inte faktiskt. Synd, för annars kunde jag spara pengarna som du sa... | |
modano |
jag hade RK2 splitt på min M-roadster.. mycket mycket snyggt! tror den ligger i galleriet... om du är intresserad så har jag svarta RK2 ej splitt i 18" som suttit på M-coupen... |
|
Länk Snyggaste fälgen till BMW... Om dessa skulle passa så är det bara att handla,passar kanske inte på Z3 men köp nya så är det ett "säkert köp",snygga som f-n anser jag :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.