|
|
|
|---|---|
|
Köpte beg. BMW i november hos aukt. BMW handlare. Efter en vecka uppkom ett fel som verkstan inte kunnat åtgärda på 4 månader /c:a 10-15 försök. Nu händer inget fastän dem LOVAT mig att felet ska åtgärdas. Har varit i kontakt med BMWs huvudkontor men det verkar inte heller hjälpa. Dem har helt enkelt lagt ner "mitt fall", eller/och så har dem taskig kommunikation inom sin organisation? Är(Var) en riktig BMW fantast och tänkte köpa en 3:e BMW till sommaren men har börjat tvivla...kanske sälja bort mina BMW som jag har? Någon som har något tips på vad jag ska göra...kontakta någon tv-kanal eller? Någon annan som varit i kontakt med BMW Sverige eller ska man ringa till BMW Tyskland? | |
|
Motormännen kan hjälpa till om man är medlem. OK har väl också egna jurister? (Om man har OK kort.) Konsumentupplysningen på hemorten hjälper till, kolla i telekat. under konsument upplysning. BMW är reg. MRF återförsäljare, ta kontakt med organisationen. Skriv upp namn och tel på alla inblandade. Hoppas att det löser sig! Lycka till! |
|
|
Jag tycker också att "de" har blivit lite oansvariga.Det har hänt en del obehagliga saker mig med trotts att jag köpte en ny bmw.Ibland undrar jag om "de " behandlar en som kör 550i likadant som en som kör 316i. |
|
|
De är inte bara Bmw som har detta problem...Audi är inte ett dugg bättre dom heller! Verkar bli så när man är ett stort bilmärke,att man vet att folk kör ens bilar iaf...synd att de är så. I bland känns de ju som dom knappt är intresserad av att sälja nån bil till en...fattar inte alltså. |
|
| En detalj: Vad gäller sak frågan? | |
|
Wallace:Vad ska man göra när BMW inte kan/(vill?) åtgärda tidskrävande/svåra fall??? Har lagt ner mycket tid för att försöka få min bil fixad o BMW lovar hela tiden att dem ska höra av sig men gör aldrig det utan jag måste konstant trycka på för att något ska hända. Då kan man fråga: bryr sig inte BMW om sina kunder, eller?!?! Nej. |
|
zupra1 |
Vad har du för problem på bilen? |
| Nivåregleringen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.