|
|
|
|---|---|
|
Ahhh panik!!! Håller på med mina angeleyes och lyckade ha sönder en ring. Är det nån som råkat ut för samma sak som beställt nya ringar??? Vilja köpa en snarast. Mina ringar är köpta på sanituning. Kontakta mig på 0708809072 Mvh Christian | |
|
För mig så dog 3 ringar, anser att satsen inte passar till Z3. Tyvärr så håller inte Racing24 med... Z MMM Coupe |
|
|
Samma problem för mig. Har beställt reservringar, går dessa sönder så åker allt ut. Synd, för det är skitsnyggt. Mvh Henrik |
|
|
Soda: Finns det reservringar att köpa lösa eller köper du ett helt nytt kitt? Om du köper nytt kitt kan jag få köpa loss en ring då? Mvh Christian |
|
|
Finns att köpa lösa bara maila Sani. Har fått göra det några gånger, har tyvärr bara en reserv över nu, men är rädd att jag kommer behöva den. Mvh D:son |
|
|
Jag köpte bara 2 ringar, en ny och en i reserv. Mvh Henrik |
|
|
soda: var köpte du lösaringar & vad kostade de? Z MMM Coupe |
|
|
www.allesblau.de Mvh Henrik |
|
|
Jag har ringar liggande som jag köpte hos sanituning. De är av varianten G5 Det är modellen med självhäftande tejp. Jag råkade ha sönder en av mina 4 ringar vid monteringen och ledsnade totalt på hela projektet. En ring är aldrig monterad, de andra två provmonterade i ena lyktinsatsen. Vid demontering av de två ringarna klippte jag av kablarna strax innan kontaktdonen i ren vredesmod men kan lätt löda ihop de igen. Ge ett bud... mvh ///Andreas |
|
|
soda: Vilken storlek köpte du? Z3MCoupé: På sani står det G6 till Z3? Z MMM Coupe |
|
|
Jag har 3 ringar liggandes efter att ha gjort samma sak.. Mina är av CCFL typen, vet inte om det är den ni har? Drivs med transformator som ger massa tusen volt och ännu fler Hz.. (kommer inte ihåg exakt, men kan kolla om det är intressant). Maila om det är intressant.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Anders<--- När jag köpte ringarna (i november 2005) hette de G5, men artikelnummret är fortfarande det samma [z3-120]. Tror det är samma ringar, men vet inte säkert. De är med självhäftande för montering på inre glaset, men jag provmonterade mina genom att fästa de direkt på reflektorn (innanför inre glaset) Lägger upp en bild som jag tog vid monteringen. Länk mvh ///Andreas |
|
|
Ser ut som mina fast jag köpte från Racing24. Anser att det är omöjligt att få de att passa på en M Coupé 99a. Sågade & filade för att få dit dem på inre-glaset men gick inte iaf.. Är den någon som vet varför de går sönder? Z MMM Coupe |
|
|
Har beställt nya från sani. Tack ändå. hmm både G5 varianten och de från www.allesblau.de ser lite bättre ut än mina, dessutom var de från www.allesblau.de billigare :(. Nåja återkommer med bilder när allt är klart. //Christian |
|
| en av mina transformatorer (till CCFL Angeleysen) har pajat. Någon som har en över och vill sälja? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.