|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Har monterat av mitt insug till min 328:a ( 325:ans insug). Efter mycket pulande och annat så upptäckt vissa saker. Där sitter en sak på motorn med "oljeansluting" nummer (3.) Länk Den är helt pluggad i änden och vet ej var den ska sitta. Ska det vara så på 328:a med 2.5:ans insug ? Sen undrar jag vad nummer 2. Är på bilden Länk När jag försöker ansluta den från motorn (sladden) till den sladden som den ska passa i ( från framsidan av motorn) så dör motorn när jag startar den. ska det vara så `!? Sen tillsist hittade jag 2 st sladdar som låg mellan isnug och topp. Som har rund 4 polig kontakt dessa är inte anslutna till något ska det vara så !?` mvh/Daniel [Bilen] Länk | |
|
kanske länken fungerar bättre Länk [Bilen] Länk |
|
|
Undrar oxå var nummer 1 ska anslutas då den e pluggad. [Bilen] Länk |
|
|
När du skriver "pluggad" menar du igenpluggad = stängd? Nr. 2 är svår att utröna, mörkret gör det omöjligt att se vad det är... Mvh |
|
|
Fick i hop bilen idag.. Visade sig att en av sladdarna hade "skärsår" :) Nu går bilen fint med låg bränsleförbrukning och ingen "pluddrigar". Felet var otäta insugspackningar. [Bilen] Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.